Arkadaşlar benim kayınvalidem ölmüş, benim doğumlarımda annem yanımda kaldı. Ama bize neler yaptı neler anlatmaya zaman yetmez, bize bana muhtaçsınız gücünü eline alıp yapmadığı hakaret beddua kalmadı eşime yaptığı terbiyesizlikler cabası. Saatlerce telefonda konuşur sabahtan akşama kadar evde bardak kırılsa onu bile atlamayıp millete anlatıyor. Kalmak istemiyorsan git anne dedik ele güne karşı sırf bizi yarın öbür kendisine borçlu çıkarmak için hem her kötülüğü yaptı hem de yanımızda kaldı. Mutfağa gitmemek için sürekli çocuğu sallardı, yemek zamanında da yumurta kıralım derdi, daha yeni lohusa iken. Şimdi yine doğum yapıcam tutturmuş gelicem diye. Son haftayı bekliyorum konuşmak için. Eşim kesinlikle ve kesinlikle istemiyor, ben de istemiyorum. Bir tane de çocuğumuz var o olmasa eşim refakatçi olur ama çocuk varken ne yapıcam bilmiyorum, hastanede de kalmasını istemiyoruz benimle asla ilgilenmiyor bütün hastaneyi oda oda gezip saatlerce insanlarla konuşuyor benim bir ihtiyacım olduğunda ayaklarımı sürüye sürüye hemşire aramışlığım var yani görüntüde kalıyo ama gerçekte yok. Yarın öbür gün bişey olduğunda ben yaptım şimdi sıra sizde hesabıyla hareket ediyo. Başka görümcem eltim kız kardeşim de yok. Arkadaşım var ama refakatçi kalmaz. Yani tek başıma hastanede kalmak çok zor olur mu😔 sezaryen olacaksın dedi doktor, bebeği nasıl alıcam koyucam nasıl yapıcam Allahım