Seval2468 İlk oglum kara kışta doğunca hep uzun kollu, kalındı kıyafetleri . Şuan 17 haftalık hamileyim Ağustos 15 gibi gösteriyor doğumu ben şimdi bu bebeme uzun kollu tutumlar mı alsam kısa kollumu kafam karıştı evimde sıcak oluyor, güneş alıyor çok
irembasoglu37 Seval2468 kuzum ilk ince alırsın kısa kollu ama uzun zıbın üstü alırsın ben öyle yaptım oğluma zaten Muğla gibi tatillik yerde yaşıyorum kış hemen gelmiyor gelse de hemen gidiyor
tubimom Seval2468 bende aynı durumdayım hatta haftamız da aynı ama ben şimdi sezon sonu indirimleri ne bakıp kışlık alicam daha çok zaten doğduğunda onu ısıtana kadar kış gelir yazlık bir iki şey Yeter
Melda1986 Seval2468 canim bende 19. Haftayim jisa kolu citcitli body aldim 1 tane tam takim hastane cikisi 10 lu 4 tane 5 li.takm 5 adet tulum gelisimine gire alacam
Aecer Seval2468 aynı haftadayız ben uzun kollu tercih ediyorum çünkü kırkı çıkana kadar çok kısa giydirilmez diyorlar bir de giydirilse bile kısa kollu zıbınlarla durur en fazla. 0-3 leri hep uzun kollu aldım. Sadece zıbın kısa kollu alıyorum.
hulyaakgn34- Canım benimde kızım kışa doğru doğdu o kolaydı şimdi 2.si yolda bu da temmuz sonu Ağustos başı doğacak inşallah bende ilk kırkı çıkana kadar uzun kollu müslinler tercih etmeyi düşünüyorum normal penyelere göre müslin daha rahat olur gibi geliyor bebek için ve biraz toparlansın kanlansın derler ya ondan sonra da artık allah ne verdiyse şortlar kısa kollular düşünüyorum çok abartmıcam kıyafet almayı ilk dönemini uzun kollu sonrasını yazlık alıcam zaten çocugun yediği helal giydiği haramdır 😅
hulyaakgn34- Seval2468 canım bunlar fitilli kumaş çok güzeller hepsi fakat kalın olur isilik yapar daha pamuk penye yada müslin olabilir
Gumus25 Seval2468 benimde 14 ağustos görünüyor. Bu resimdekiler gibi alicam ben uzun kollu ama 3-6-9 aylık olarak zaten ilk doğunca ince uzun kollu yenidogan takımlardan giydiririm diye düşündüm muslin aldim Bi takımını. Ee 1 ay geçince de zaten yaz sıcağı gider uzun kollu giyilir diye düşündüm
Ozoooo Seval2468 yani yeni doğan bebek üşüyebilir oğlunuzun kıyafetlerini giydirebilirsiniz benim de ilk oğlum kara kışta doğdu ikinci oğlum da temmuz 15 doğacak aynıyız ben ilk oğlumun kıyafetleri duruyor yanına da bi kaç tulum alt üst takım almayı düşünüyorum
Seval2468 Ozoooo ikinci çocuk planım olmadığı için evde 1 takım bile kiyafet bırakmamistım . Hepsini vermiştim yengeme benden 2 ay sonra doğum yapmıştı