Penti çok güzel. Hamile kalmadan önceki bedeni alsan bile çok rahat olur ama ben bir büyük beden aldım boyum da uzun diye. 32 haftalığız, karnım şu an kocaman ama hala çok rahat oluyor, doğuma kadar da giyerim. İç göstermiyor, ne yazlık ne kışlık kumaş ve bence güzel toparlıyor. Alın aldırın. 🙈