aybukee10 isteidğinz sorabilirsiniz 😇ben de siizn gibiydim faydam olsun yeter ki 🥰 9. Haftamda başladım progestana 11 ya da 12. Haftamdı kanamam olduğunda. Bebeğin aşağıda durması benim hissettiğimdi ve doktor da kanamadan sonra yeri biraz riskli demişti. Karın ağrım ve kasık ağrım var dediğim için progestan başlamıştı. Progestan başladığımda kanamam yoktu yani. Sonra oldu. İyi ki önden başlamışım diyorum. O günü hatırlamak istemiyorum 😤