Aycha Merhaba, Kol üstündeki tüylerinizi alıyor musunuz, alıyorsanız ağda mı, jilet mi kullanıyorsunuz?
BuseBasderici Aycha ağda yapıyorum hemencecik bitiyor ve iki ayda ancak çıkıyor. Hatta yarın gidicem aldırmaya
Zeps93 Tüy dökücü kremle alıyorum 2-3 hafta sonra çıkmaya başlıyor tüyler ama ben ağdaya dayanamadığım için kremle yapıyorum ve gayet memnunum şu an veet in kremini kullanıyorum.