Kızlar hem maliyet olarak uygun hem de kıvamı çok yoğun pişik kremi istiyorum. Sudokrem misal yoğun biraz kıvam olarak uzun süre kullanabiliyoruz. Bepanthol misal almıştım kıvamı cıvık ve uzun ömürlü olmuyor çabuk tükeniyor. Öneriniz varsa alıyım lütfen?