Hanımlar İlk çocuğumdan kalan kıyafetler de sarı lekeler oluşmuş. Doğum yaklaştı malum hersey de pahalı onlardan da kullanmak istiyorum bu sarı lekeleri nasıl çıkartırım? Bide bebek kıyafetlerini normal sabun rendeleyip makinede yıkayan var mi ? İlk cocugumda hazır granül sabun deterjanı almıştım şimdi de evde fazlasıyla sabun var rendeleyip yıkasam diyorum sonucta o granül sabunlar da öyle değil mi ?