Aslihn_59 ben travel sistem istemedim sadece. Çok hantal olanları kastediyorum. Hepsi öyle değil ama bazı modeller oyle. Arka tekerleri çok geniş oluyor asansöre kapatmadan sığdıramıyorsun. Onun dışında arabayı kapatmak için oturma alanını çıkartıp öyle kapatmak gerekiyor falan çok uğraştırıcı yani ☺️