poyrazin_annesi28 zaten canım çekiyordu durduk yerde aklıma geldi , internette sadece 5 tanesi 135 tl yazık günah kıyıp alamıyorum. Ne kadar düşüncesiz insanlar var ya , böyle postlarda üç nokta koyulur normalde herkes dalmaz gebe insanla dolu bir platform , o üç nokta koyan arkadaşları tebrik ediyorum valla , bu şekilde sadece kendini düsünmemek lazım dimi. Neyse çok tepki vermek istemem ama canım çekti işte ☹️☹️☹️