Ayseeeunal kaç seferde ödeneceği bildiğim kadarıyla iş yerine göre değişiyor diye biliyorum yine yanlışsam düzeltsin arkadaşlar. Ben sadece raporu iş yerime gönderdim onlar sisteme giriyor onun harici bir şey yapmadım. Gerçi henüz doğurmadım ben sadece rapor için bu şekilde oldu benim.