Biz 1500 lirayı gözden çıkartmıştık. Gittiğimiz özelde perinatolog vardı ama madem parayı vericez bari doç olsun dedik sorduk soruşturduk cadde de zeki şahinoğlu na gittik. İnanılmaz keyifli dolu geçti tam 1 saat sürdü. 1300 verdik. Bebeğin dosyasını verdi mail ile diğer görselleri iletti. Çok şükür güzel geçti. Mutlaka tavsiye ederim inanılmaz güzel anlatıyor her şeyi tek tek sorularımızı alıyor