selencinaar benim 12. Haftada çok fazla açık pembe kan geldi adet olmuş gibi. 1 gün hastanede yattım ama bebeğin hiç bişeyi yoktu . Ultrasonda görene kadar çok panik olmuştum. Doktor tedbir amaçlı 1 gece hastanede yatmamı istedi. Progestan hep kullanıyordum dozunu arttırdık. Ara ara koyu renk kanamam hala oluyor. Doktor olabileceğini herkesin hamilelik seyrinin farklı olduğunu söylüyor. Endişelenecek bişey yok ama kontrole gitmende fayda var.