mihriban_ynk özel hastanede devlet hastanesinden ziyade bu doktorla ilgili bir durum. Şu kiloyu geçerse sezeryan diye bir prosedür yok. Benim 38.haftada bebeğim 3750 gramdı özele gidiyorum son güne kadar ısrarla normal doğum diyor doktorum. Hatta ben korkuyorum kendisi beni gaza getiriyor ben de 4 kilo üstü doğurdum her türlü deneyelim diye.