Kızlar merhaba 34+2 haftalık monodi gebeyim kızlarımın ikisine de doktor çok zayıf minyonlar dedi gelişimleri geride deyip yatış önerdi ben istemediğim için 3 günde bir gel o zaman dedi nstye de girdim normal çıktı birde suyum fazla su fazlalığı doğumu tetikler mi dedim herşeyi tetikleyebilir dedi pazartesi yine gidicem yine gelişim geriliği çıkarsa 36. Haftama kadar beklerler mi yoksa sezeryana alırlar mı bu durum olup sağlıklı doğan bebekler var mı