Eyllgltknn benim 1 ay sürdü yeni yeni kesildi şurda bir kaç gündür gelmiyor ama kahverengi benim lekelenmem hiç kırmızıya dönüşmedi, kır mızı olursa ve artarsa gel diye uyarmıştı doktorum. Ama progestan hap bence kesmiyor lekelenmeyi, doktor da bana kolay tutunsun bebek diye yazıyorum gibi birşey söylemişti 8+4üm şuan