mervekaya0658 Doğum parasını doğumdan 1, 1.5 ay sonra alıyorsun. Süt parasını 1 hafta 10 güne pttye yatırıyorlar. Doğum izni parası da işverenin insafiyetine kalmış ister ay ay onaylar her ay alırsın, isterse rapor bittiği zaman onaylar toplu para alırsın ona kalmış bir şey. Yani parça parça da yatabilir toplu da işverene kalmış bir şey. Ben alo 170i aradığım zaman bana bu şekilde bilgi vermişlerdi.