GSerra_ Merhaba sevgili annişler Konya şehir hastanesinde doğum yapan ya da sürekli kontrole oraya giden var mı süreçten memnun musunuz hangi doktora gidiyorsunuz veya doğum yapan varsa doğum anında ilgileri alakaları odada bakımları vs nasıldı çok merak ediyorum neler yaşadınız?
Glcn12 GSerra_ benim tanıdıklarım orta yaptı ilgileri sanki özel hastane gibiydi dediler ben kendim 15 temmuzda yaptım okur kötüyü ki ilgi alaka doğum başladı beni odaya atıp gitiler
Em123 Bende çok merak ediyorum açıkçası acaba nasıl diye haftaya gebe okuluna kayıt oldum şehir hastanesinde bakalım eğitimde ebeleri tanırım, odaları felan görürüm diye, özel hastanede takipliyim