Kizlar kaç gündür acayip akıntım oluyor hata akıntı değil epey islaniyorum yani ama bebeğin suyu değil bebek cook hareketli sürekli toplanıp duruyor belim acayip ağrıyor 37 haftalık oluduk acaba dogum belirtisi mi bunlar sık sık idrara çıkmada var bebek aşağıda hisediyorum yani