Ocak ayında 6 haftalık bir düşüğüm oldu. Daha sonrasında rahim filmi vs doktor kontrolleri yaptırdım. Rahmimin durumunun iyi olduğunu korunmama gerek olmadığını söylediler doktorlar. Bebek istediğimizden dolayı korunmadık. Yeni hamile olduğumu öğrendim. Hamileliğin/Gebeliğin ilk haftalarında dikkat etmem gerekenler nelerdir tecrübelilerden dönüş bekliyorum. Teşekkür ederim:)