yanealakanealakaa kızlar pazartesi günü doğum yaptım, dikişlerim çok ağrı yapıyor oturmakta falan çok zorlanıyorum, ped canımı çok yakıyor sizin de böyle sorunlarınız oldu mu, hızlıca iyileşmesi için ne yapabilirim. bir de kötü koku var, böyle olması normal mi
Kiraz53 yanealakanealakaa daha çok yenisin gecer 3 5 güne batikon al bol bol pansuman yap hem mikrop kırıyor hem hızlı iyilestiriyo
aogoya yanealakanealakaa bi haftaya bişey kalmaz batikon al 2 lt suya boşalt o bölgeyi onla yıka çok iyi hızlı iyileşir temiz kalır en azından enfeksiyon kapmaz
Kelebekk-0307 yanealakanealakaa temiz ve kuru tutun sürekli baticcon kullanın enfeksiyon kapmazsa hızla iyileşiyor 10 gün içinde iyileştim dikisler kuruduğunda da batma gibi bir his yapiyor
3kuzuAnnesiyim yanealakanealakaa kuru tut ec den sonra gön tut ıslak kalmassın 2. Dogumumda hep kuru tuttum hıc bsy surmedım cok cabuk ıyıleştı
Shura yanealakanealakaa benim kuzenim hemsireydi onun onerileriyle 5 gunde tum dikislerim dusmustu. Her tuvaletten sonra masrafa yardimiyla ilik su doktum. Soguk suyla yikamadim. Sonra peceteyle tampon yaptim ama silmedim. Kurudu zaten. Sonra pamuga baticon dokup surdum, kurutma makinasiylada kuruttum. Zaten hemen dusunce dikislerim doktorum krem vermisti ona basladim dikis izi kalmasin hemen iyilessin diye. Benim hic acili gecmedi yani. Ama sizin pedler artik yara yapmissa kotexe gecin o biraz daha pamuksu. Yada eski tisort atlet varsa kesip kesip pedin ustune koyun kirlendikce atin. Ve terletmemeye calisin o kisim nemlenirse bakteri uretimi artar daha tahris olur