Aysegulozak12 Kızlar nerdeyse 32 haftalık hamileyim ama bebeğimin haraketlerini cok hissetmiyorum sadece bazen kendini sertleştiriyor okdr. Sizce normalmidir?
Mrsyesil94 Aysegulozak12 aynıyız son zamanlarda hep böyle çocuk her seferinde korkuyorum ben de inşallah normal bir durumdur sadece sertleşip duruyor karnım toplaniyo
Aysegulozak12 Mrsyesil94 inşallah ağrılarım coğalmıstı bi kac gün önce doktora gittim erken dogm eiskin var dedi