Bs45 Kızlar sağlık ocagindaki ebe 10 gün sonraya bi asi varmış onun gününü verdi. Şuan 17+6 haftaliguz. Bu aşı'lari yaptıran var mı ne aşısı bilgini varmi o an sormak hiç aklıma gelmedi.