Busra070707 24 haftalık olduk bugün hareketleri hissetmeye başlamıştım ama iki gündür sadece akşamları zar zor hissediyorum sizde durumlar nasıl
Esraod Busra070707 30 dan sonra bıkacaksın hahah bazen o kadar kuvvetli vuruyor ki ayağı karnımdan çıkacak zannediyorum
irembasoglu37 Busra070707 şuan ben 18+3 üm ama hareketleri aşırı sık bazen korkuyorum şuan bile tepiniyo
Busra070707 Esraod ya normalde gün içinde de hissediyordum riski bir gebelikti ilk zamanlarım da şimdi aman birşey mi oldu diye tedirgin oldum inşallah o haftalara da geliriz🙈