Diş doktoruna gideceksiniz , kadın doğuma bir yazı yazacak ona da kadın doğum yazılı cevap verecek ona göre yapıyorlar prosedür olarak ama benim bildiğim sadece 2. Trimester da müdahale ediliyor genelde. Doğumunda çok az kalmış gerçi belki o yüzden izin verirler ama kanal yapmasanız bile pansumanını yapabilirsiniz belki. Kanal yapılmamasının sebebi film çekilmesi gerekiyor kanal yapılırken normalde ama belki doktor şimdi pansuman yapar dişi açıp doğumdan sonra da bitirir bence bir sorun