Esracim 38+0 dayım son bir haftadır ayaklarım o kadar şişti ki bileklerimle bacaklarım birmiş gibi duruyor fil ayağı gibi oldu. Daha çok su içmeye özen gösteriyorum. İlk şiştiği gün kaşıntı oldu ve kaşıdım, sisler gunduz indikten sonra kasidigim yerler cizik cizik oldu. Topuklarimin altini hissetmiyorum, ayaklarimin altida cok kasiniyor ama dokuntu nokta nokta falan gibi seyler yok. Soguk suya koyun belki rahatlarsiniz.