Merhaba hanımlar 5+1 hamileyim pazartesi ilk kontrole gidicem ama kaç gündür karnım ağrıyo gaz sorunu da var ama ilk hamileliğimde de gaz problemi olmuştu ama böyle sürekli bi karın ağrısı olduğunu hatırlamıyorum belimde de oluyo ağrı sizlerin ilk haftalarda olmuş muydu