Merhaba arkadaşlar bugün 23+2’ yim dün kontrolüm vardı doktor bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini kilosunun 530 gr olduğunu söyledi daha bir çok şey söyledi uslupsuz bir şekilde akşam hemen başka doktora gittim oda 23 haftayla uyumlu olduğumu söyledi kendi doktorum suyumunda yeterli ama azaldığını belirtmişti akşam gittiğim doktor suyun gayet yeterli dedi ama ben hala çok fazla ağlıyorum varmı başından böyle bir durum geçen yada yaşayan annemiz