GULSE23 ben yaptırmayı bile düşünmüyorum.. tabi kişinin misafirin göre değişir ama ben hastaneye ziyaret kabul etmiyorum.. evde de ilk 40 gün gelen olmaz zaten bir biz kendimize gelelim.. sonrasına da o zaman bakarız 😊😊bayatlar o kadar zaman beklerse🤣🤣