Seter Secilasya 16+1 2,5 kilo aldım bana göre normal 😅 ilk doğumumda 14 kilo alıp 40+3 te doğum yaptım ama emzirmeyi bırakıp iki ay sonra hamile kaldım. Emzirme sonrası bir ayda 5 kilo aldım ve ilk hamileliğime göre 8 kilo fazlam vardı 🥲
Daisy0000 Secilasya Gayet iyi canım ,ama mümkün olduğunca almamaya çalış ,çünkü 3.trimesterda çok hızlı alınıyor diyorlar 😬Benim açken başım dönüyordu o yüzden devamlı yedim mecbur
Secilasya Ayseeeunal ya çok iyiymis sizinki bence Max 10 kiloyla tamamlarsinız belki o kadar bile değil
Ayseeeunal Secilasya ban ada öyle geliyor. Hiç de dikkat etmedim aslında yiyorum demek ki herkesin hamileliği kendine özel. Bu kilonun hepsini 2. Trimestırda aldım ben . Hatta 24. İle 30. Hafta arası diyebilirim . 30 dan beri ya da 31 den beri sabitim almadım hiç bakalım
Tugceeeeeee1 29 haftalık hamileyim 69 küsürle kaldım 77 78 arasındayım valla hamile olmasam daha çok kilo alırdım 😁😁
2prensesannesiiii Secilasya normal canım ben çok kustuğum için 59 la başladığım bu yolda 56 kiloya düşmüştüm o haftalarımda sonra aldım hala kusarım ama her gün değil 29+3 haftalığım 62 63 gel git yapıyorum