Mgdk Merhabalaaar. Karındaki gaz bir yere toplanabiliyo mu acaba sadece. İki gündür karnım çok şiş sol tarafıma bastırınca bir şey yok ama karnımın sağ tarafına bastırınca sanki gaz sancısı gibi acı oluyo göbeğimde normal midir? Hareketsizken ağrı yok