Ben ilk bir iki hafta biraz toparlanana kadar ince uzun kollu giydirecegim daha sonra kısa kollu zibinlara falan geçerim Haziran sonu temmuz başı gibi doğacak tam sıcak zamanlar ince bir iki hırka alırım birde hafif esintilerde giydirmek için tamam 🤣 İstanbul dayım bu arada birde çocukları sıcağa alıştırmamak sağlık açısından daha iyi