Geçen sene ramazanda hamile olduğumu öğrendim gayette 1 aylıktı sonra düşük yaptım çok üzüldüm ilk bebeğimdi düşük yaptıktan sonra bir dahaki hasta oldum sonra tekrardan hasta olmadım evde idrar testinde silik çizgi çıktı hastaneye gittim kan tahlili nde çıkmadı doktorum zayıflamamı & adet söktürücü kullanmamı istedi adet söktürücü mi kullandım bir hafta geçti hala hasta olmadım doktoruma yazdım olmuyorum diye en yakın hastanede kan tahlili ver dedi verdim ve gebe çıktım tabi sonrasında düştü kurban bayramında düşük yaptım ve korundum bütün tahlilleri yaptım rahim filmini için çektim sonra eşinden istediler o da yaptı 12’de temiz çıktı korunduktaki bu aya kadar bu ay korunmadım iki hafta var hasta olmama kasıklarımda ağrı ve biraz akıntım oluyor inşallah gebeyim de bana çok dua edin😢🙏