Gonuel49 Merhaba anneler biz bugün 2. Trimester’e girdik. Sizler kaçıncı Trimester’siniz? Büyüdükce duygulanıyorum sizde durumlar nasıl? 🥹
Gizem1812 irembasoglu37 ben de 18+3um. Henuz hareket hissetmiyorum. Hissedeyim artik heyecanliyiiimm 🥰
YLD_95 Gonuel49 18+5 olduk bugün 🧿🥰🤲🏻 hareketlerini artık az da olsa hissediyorum. İlk gebeliğim çok duygusal geçiyor o yüzden… Allah isteyen herkese nasip etsin hayırla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah evlatlarımızı 🤲🏻🌺