MugeGuness Sobb kullan at örtüler daha güzel ben hep onlardan kullanıyorum. Minderler hem çok fazla yer kaplıyor hem de hemen yıkamak zorunda kalıyosun kaka falan bulaşırsa
cns__ Sobb bence kullan at. Çünkü anlık çiş ya da kaka yapıyo direkt çöpe atıyorum. Diğerinden de aldım o çantamızda duruyor dışarda kullanmam gerekirse diye.
Nurr_22_22 Sobb ikisini de aldım minderini üzerine kullan at ortulerden kullanıyorum bazen bebek ti açıkken çiş yaptığında eşyalara geçmiyor alttaki minderde kalıyor
Zeynep_alya Sobb kullan at daha güzel büyük olduğu için ikiye kesiyorum kızım 2.5 yaşında 3 paket kullanmışım
Sumiire Sobb kullan at ilk etapta gerekli oluyo çünkü bezi açınca illaki çiş yapıyorlar diğerini yıkıyıp kurutmak uzun iş ama sonrasında okadar fazla kaza olmuyor diğerini de kullanabilirsin
Eceecim Sobb her ikisini de aldım. Alt açmanın üzerine kullan at serip öyle kullanmayı düşünüyorum. Alt açma minderini de silinebilir olarak aldım.
kuzeymomsss Sobb ay alt açma minderi aldım 1 defa bile kullanmadım bin pişmanım aldığıma. Kesinlikle e bebekten baby me alt açma örtüsü alın, aşırı kullanışlı ve öyle kullan at değil. Ne zaman batarsa yıpranırsa atıyorsunuz
Sobb Teşekkür ederim kızlar sıvı g3cirmeyen alt acma minderleri varmış onlar dan mı alsam diye sormak istedim ama bend eyorumlariniza göre kullan at alacağım