Merhaba. İkizlerde normal doğum absürt bir olay değil öncelikle. Eğer durum müsaitse nasıl ki tek gebelikte normal doğum oluyorsa ikizlerde de mümkün. Zaten aksi bir durum olursa doktor onu riske atmıyor. En azından ilk bebeğin baş geliş olması gerekiyor normal doğum için. Ben şuan özel muayenehaneye gidiyorum normal doğum istediğim için ve fiyatı gerçekten çok yüksek çünkü normal yaptırmak isteyen çok fazla doktor da hastane de yok. Herkes her gün doğum yapıyor öyle düşünün yani çok olağan bir durum, illa ki kimse sizi zorla normal doğuma sokamaz tabi ki ama bence doktorunuza güvenin. Güvenmiyorsanız da içiniz rahat etmeyecekse doktorunuzu değiştirin. Ben devlette uslüpları ve davranışları beğenmediğim için takibi bıraktım. Yoksa devlet hastaneleri özellere kıyasla daha tecrübeli oluyor. Özellikle araştırma hastaneleri. Ne normal diye ne de sezaryen diye diretmemek lazım bence. Vücudunuz neye uygunsa o şekilde ilerlemek gerek diye düşünüyorum. ☺️