Zehra-12455 Kızlar merhaba Ben bebeğime Arven Lina ismini koyacağım sizce bu isim nasıl söyleyişi kulağa hoş geliyormu
Mezig-20 Zehra-12455 Bundan 2-3 yıl önce sorsanız çok güzelmiş derdim ama şimdi sorunca 😩😩😩 böyle oluyorum direk😂 Okadar çok var ki, özellikle lina. Duymaktan mahvolduk artık.. Güzelse de güzelliğini yitirdi
Simsek_sya35 Zehra-12455 bence kulağa hoş geliyor ama ismin çok olması seni rahatsız etmiyorsa koyabilirsin :)
symag Hoş geliyor ama bu iki isimde çok bu dönemler herkes koyuyor. Ben Menesa yada Yüsra düşünmüştüm. Ama erkekmis bunlar olmicak.
Zehra-12455 symag ya benim ilk gebeliğim bir de hani bizim burada hiç Lina ismi yok Mardin’de oturuyorum ve akrabalarımdan falan hiç Lina ismini duymadım yok yani ben zaten koysam şaşıracaklar işte hani bu isim yok falan filan garip gelecek onlara😂
Pnrpnr_ Çok güzel, Lina ismi çok popüler çok duyar oldum Arven Lina çok uyumlu olmuş 💖 Ben de aşırı kararsızım. 14+4 teyiz doktor bu hafta cinsiyet tahmininde yanılabiliyoruz ama tahminim kız dedi hemen araştırmaya başladım 😂
Zehra-12455 Pnrpnr_ Ben de dün Öğrenir öğrenmez karar verdim erkek olsaydı atlas koyacaktım kız olsaydı Arwen Lina diyordum işte kız çıktı Allah gönlüme göre verdi çünkü bir kızım olmasını çok istiyordum bir sırdaşımın olmasını bir de sürekli rüyamda bir kız çocuğu görüyordum o işaretdi demek sonunda oldu çok şükür
Zehra-12455 Simsek_sya35 teşekkür ederim yok rahatsız etmiyor beni iki isim İlk çocuğum olduğu için çok güzel bir isim de takmak istiyorum heyecan var resmen♥️🙈
Shura Zehra-12455 ben hangi ayette geciyor bilmiyorum ama yazilisi a ile degil e ile bitiyormus diye duydum . O yuzden arastirin dedim