benim Elif Sare isminde bir tane kızım var şimdi ikinci kızım olacak ikiz gibi olmalarını istediğim için benzer isim koymak istiyorum eliz bade istedim badenin anlamı kötüymüş vazgeçtim ‘eliz bera, eliz nare, eliz duru’ seçenekleri de var ama içime sinemedi bir türlü sizde fikirlerinizi belirtirmisiniz 🫠