37+5 de suyum geldi 2 cm açıklıkla hastaneye yattım normal doğum için çok uğraştılar 7 cm açıklıkla apar topar sezaryana alındım bebeğimi kuveze koymuşlar açıklık varken alttan kontrol ede ede enfeksiyon kapma riski oluşmuş kaç gün yatar nolur böyle bisey başından geçen varmi