Zerrin_ Kızlar sabah tekrardan kan verdim yarın sonuç çıkarmış bakalım ne çıkıcak çok merak ediyorum çok heyecanlıyım gerginim duygularım karmaşık 🥹🥹🥹
Zerrin_ Gulbdr Birşey denek için çok erken canım çünkü benim de 30 küsür çıktı bana bile pozitif denmedi tekrar verdim bugün tekrarlaman gerek kan tahlilini
Zerrin_ Şimdi öğrendim sonucumu 🥹 198 kızlar sanırım hamileyim hâla inanamıyorum tabiki var mı yok mu hala şoktayım
KayraKuzusu Zerrin_ tebriklerrr hamilesiniz rabbim sağlıkla ilermesini hayırlısıyla kucağınıza almanızı nasip etsin 🩷
Minikmucizelere Gulbdr gebelik olabilir o zaman canım iki gun sonra tekrar ver güzel haberleri alırsın inşallah
Gul12345 Gulbdr Benimde 8 gün varken 5.7 cikmisti cnm Hayırlı ins güzel artışların olur ve sağlıklı Bi gebeligin olur ins stres yapma
Zerrin_ fizikcianne ben Şubat 16 da çatlatma iğnesi oldum canım doktorum da 16 martta tahlil ver bakalım emin olalım dedi bende o şekilde baktım tam adet tarihimde 31.6 çıktı perşembe günü bugün de pazartesi tekrarlayalım dedi 198 çıktı
Nznbkr Defne2218 benimde kaza oldu yarın kan vereceğim, adetim 1 hafta var ama çok korkuyorum inşallah yoktur
Nznbkr Defne2218 kan verdim negatif çok şükür, hormonlu sprail taktırdım hemen bir daha bu korkuyu yaşayamam😔