Bilinmiyor_25 korkma canm bizdede var uyuşmazlık benim 2. Gebeliğim iğne oluyon 28. Haftada sende sonra doğumda bebeğe de vuruyorlar. İlkinde oğlumda şükür gayet iyi ve sağlıklı 8 yaşında bi sıkıntı yok rahat olun şimdi herşeyin çözümü var sağlıkla gelsinler inşalla