user56 Kızlar merhaba 4+4 haftalık hamileyim ve dünden beri karın ağrılarım başladı bel ağrım da var normal midir birde gaz sancısı gibi sancı da var Bu şikayetleri olan yeni hamileler var mı acaba
Vesile77 user56 ben de 4+6, sanki her an regl olacakmışım gibi kasık ağrısı oluyor, rahmimde top var şişiriyolar sanki😂 öyle bir baskı hissi, ama elhamdülillah 🤲🏻 çok bekleyince vız geliyor, acısı da mide bulantısı da🥰🥰
nurr0101 user56 20+1 deyim canım gaz sancısı ara ara bel kalça bacak ağrılarım hâlâ oluyor Ağrıların artarsa doktoruna ilet hemen magnezyum yazıyorlar. Ben de o sayede rahatım. Bundan yaklaşık 1 ay öncesinde bacağımın üzerine basamazdım kalça ağrısından
user56 Vesile77 evet ya bende bekledim baya ama ilk bebeğimi kaybettim ondan da karın ağrım çoktu şimdi benzer ağrılar olunca korkuyorum