Belinay0922 Mrb kizlar arkadaşım bugün hastaneye gitmiş bebekte mesane büyüklüğü varmış Doktor hemen aldırmasını istemiş Sizce biraz daha beklese iyi olur mu aranızda bu durumu yaşayan var mı Yardımcı olursanız çok sevinirim
elif233233 Belinay0922 ben tek doktorla kalmamasini oneririm boyle bir durumda gittigim doktorla beraber 3 doktor gormesini isterim hepsi ayni seyi söylüyorsa o zaman dusunurum
anne-oluyorum00 Belinay0922 merhabalar , ben de aynı durum olmuştu . O hafta perinatolojiye yönlendirdi doktorum . Daha sonra ordan doktor normal olduğunu söyledi. Kesinlikle tek doktorla kalmasın .
dnzasl Belinay0922 merhaba arkadaşınızın son durumu ne oldu acaba bende 12 haftalık hamileyim bana da mesane genişliği var dedi doktor
Belinay0922 elif233233 kadin doguma gitmis dun kadin dogum demiski mesanesi buyuk gorunuyo yinede bi perinatolojiye git demis bugun perinatolojiye gitmis perinatoloji demiski evet buyuk hemen aldirmamiz lazim bu bebeek dogsa bile ölür demiş
elif233233 Belinay0922 yapacak bir sey yok ya bekleyecek aldirmayacak ya da doktorlari dinleyecek . Cok uzucu bir durum rabbim kimseye vermesin . Bende boyle durumda cok zor karar verirdim . Allah yardimcisi olsun canim
Belinay0922 elif233233 ayn ya valla rabbim kimseye yaşatmasin gercekten cok zor.Ne heveslerle gidip bebegimi goreyim diyosun doktor aldiralim diyo😥
elif233233 Belinay0922 amin canim . Allah kimseye yasatmasinn cok zor . Arkadasim yeni aldirdi kalbi durmus onunkininde cok zor gebe kalmisti . Psikolojisi altust oldu . Rabbim sabirlar versin .
Belinay0922 anne-oluyorum00 canm dun kadin doguma gitmia rutin kontrole doktor demis mesanesi buyuk idrarini hic yapmamis.Perinatolojiye yollamis bugun gitmis perinatolojide demis mesanesi buyuk aldirmamiz lazm