gamzeakin__ Canım Anneler Bebişlerinizin kıyafetlerini hangi programda ve kaç dakika hangi derecede yikadiniz
1prensannesiiiii gamzeakin__ 30 derecede 600 devirde en kısa programda yıkadım ilk olduğu için yeterli
Anneadayi23 gamzeakin__ günlük programda 30derece 600devirde yıkadım bebek deterjanı ile hiç giyilmemiş olduğu için yeterli diye düşündüm
Liliales gamzeakin__ 30 derecede 15 dklık programda yıkadım bir de ekstra durulama yaptım o da 20 dklık bir program
ysmnprltn 30 derecede bi saat yıkadım ama hijyen programında kuruttum. Kurutma makineniz yoksa çamaşır makinesinin hijyen programında yıkamanızı tavsiye ederim
1Evrem ysmnprltn çekmedi demi kurutma da ? Benimde hijyen programı var ama kurutmaya atsam mı bilmiyorum çeker diye korkuyorum.
Bet1 Mervinho hiçbir sorun olmadı sadece ben kazaklarini ormeleri hassas programda düşük ayarda yıkadım. 1 yaşa kadar da herşeyi utuledim mutlaka
ysmnprltn Mervinho evet tabii ki yaptım en zoru da o zaten ütüle ütüle bitmiyo🥹 dezenfekte olsun diye baştan savma da ütülemedim 8 saatimi falan aldı🥲
Arobselmar Ben 30 derece 800 devir 30 dakika yıkadım. Sererek kuruttum, 0-3 ay olanları ütüledim. İlk yıkamada kurutmaya atmayın bence daha hiç giydirmeden küçülürse üzülürsünüz