Kızlar bugün sabah 5 te sol alt tarafımda çok şiddetli bı ağrıyla uyandım resmen kivraniyordum hastaneye gidecektik ama bı lavaboya gideyim dedim orda afedersiniz küçük bı gaz çıkardım sonra ağrı gitti. Böyle bişey yaşayan var mı küçük bı gazdan bu kadar çok ağrı olur mu