Merhaba kızlar 37 haftalık gebeyim bu sabah hafif kanlı bir akıntım geldi acile gittim Nst de sancı çıkmadı açıklık da görünmüyor bebek iyi suyun iyi ama hiç bi şey olmayacağı anlamına gelmez yine olursa yine gel dediler böyle durum yaşayan var mı yaşadıysanız ne kadar süre sonra doğum yaptınız bu bi başlangıç mı kafamda deli sorular