Devlet hastanesi 41 haftayı bekletiyor sancı falan olmazsa ama çevrem hep hadi bebek kakasını yerse diyor oda riskli devlet doktoruda bu riskten bahsetmiyor sorumluluk aldıklarınıda düşünmüyorum bu kadar bekledim ama daha beklicek sabrım kalmadı özele gidip sezeryan olacam