busenaz68 hilalklkn benimki de hep sakladı yüzünü şuan 32 haftalık olduk geçen hafta ilk defa gördük yüzünü onda da saklanacak yer kalmadığından ,😁😁
Aysegulinanc Kiraz53 27+0 bizim de bugün görüş günümüz kaç kilo olduk bebitom ne alemde çok merak ediyorum 🤰🏻🙊
Eminedmghcgllr Kiraz53 24+6 simdi ciktim doktordan minnos kizim iyiymis tabi doktorun dedigine göre 😍😍kilosu 760gram tabi haftasina gore uyumluysa benden mutlusu yok😂
Yarenylmz Linasel hafif sola doğru yatırıyo beni öyle düz sırt üstü sanki karnım kopacakmış gibi hissediyorum bende 😭
Sibelunalhasan Bizimde 15.30 da görüşümüz 27+2 yiz.Valla bir kere gördü erkek dedi sonra en hep bacakları kapalıydı hatta korktum ben kız.mi.diye ( kıyafetlerini, eşyalarını erkeğe göre aldım çünkü) sonra açtı gösterdi.
Annesininkuzusu06 Bende kontrolden geldim şimdi kizlar doktorların elinde bayıldım birden bire başım döndü gözüm karardı ateş bastı su falan verdiler öyle kendime gelebildim 21 haftalık olacaktık ama doktor 20 +6 dedi hayırlısı olsun inşallah korktum baya detaylı ultrason iciin randevu almami istedi
Serpilinumudu Nurgkhn 3lü test için bana 18. Haftada gel dedi o zaman yapıcam bende sağlıkla kavuşalım 🙏🏻