Papatyagbsn Mizalya33 kız doğumdan önce ishal mi olunuyormus walla yeni duydum ikinciye hamileyim dmeek çok şey ogrenicem daha
Lizbonn Mizalya33 doğum yapacağım gece suyum sızıntı şeklinde geldi daha sonra nişanım bir de hastaneye gitmeden hemen ishal olmuştum
Kardelen_espark Mizalya33 bendede ishal var şuan 36+3 deyim 38+0 da sezaryanim var ama önce dogurmazsam tabi 🤣