Herkese merhaba.ultrasonda doktorum 5,5 cm myom gördüğünü söyledi bu ikinci hamileliğim ilkte hiç böyle birşey yaşamamıştım karın agrılarım oluyor ve sanki son aylarımdaymışım gibi eğilip kalkarken zorlanıyorum.aranızda benim gibi olan var mı acaba? Doktor bana ne iyi ne de kötü konustu anlayamadım !