Kubracumn bendede ayrintilida cikti %90 geciyor dogumdan sonra. Dogum yaptiktan sonra yine bir gösterirsin dedi. İçim raht etmedi doktoruma söyledim erkek bebek mi dedi evet dedim sıkıntı yapma çoğunluğu geçiyor dedi dogumdan sonra.. sende sıkıntı yapma canın bende cok arastirdim korkulacak bir durum yok dogumdan sonra gecer insallh 🙏🏻